6 תשובות
הייתי מתקשר למיטב מאה פעם עד שעונים
כי לא להגיע זה לא משהו טוב
כי לא להגיע זה לא משהו טוב
לא ידחו לך
לא ידחו
שואל השאלה:
אז מה יעשו?
אז מה יעשו?
אנונימית
ישלחו אותך למעצר
לא ישירות אובייסלי
אבל ממש ממש לא כדיי לך לפספס ואז להגיד "אה כן ביקשתי לדחות ולא עניתם" זה ממש תירוץ
תמשיכי לדבר איתם
לא ישירות אובייסלי
אבל ממש ממש לא כדיי לך לפספס ואז להגיד "אה כן ביקשתי לדחות ולא עניתם" זה ממש תירוץ
תמשיכי לדבר איתם
אנונימית
ישלחו לבית כנראה משטרה צבאית
באותו הנושא: