14 תשובות
לא נראלי
פחות
לא מתחבר לזה
זה סבבה, לא כדאי.
לך על זה
פחות המשפחה שלך רואה את זה וגם זה מה שכל מי שמקבל את המספר שלך רואה
תלוי
זה שאתה שיכור לא אומר יותר מידי תלוי איך היא נראת
זה שאתה שיכור לא אומר יותר מידי תלוי איך היא נראת
פחות אבל תעשה מה שבאלך
שואל השאלה:
לא ממש רואים שאני שיכור
פשוט רואים שזה במסיבה ואני עם חיוך ענק
לא ממש רואים שאני שיכור
פשוט רואים שזה במסיבה ואני עם חיוך ענק
אנונימי
אם ברור שאתה שיכור בתמונה אז נראה לי עדיף שלא, אבל בחירה שלך
אם זו פשוט תמונה טובה שאתה במקרה שיכור בה, למה לא?
אם זו פשוט תמונה טובה שאתה במקרה שיכור בה, למה לא?
^^אז סבבה
^^^אז נשמעת תמונת פרופיל לא רעה בכלל
כן זה בסדר אבל זה סתם אדג'י ומוזר קצת אבל מה שעושה לך טוב
באותו הנושא: