4 תשובות
מה שאת רוצה
את יכולה לשים תמונה שלך ואולי נגיד תיוג של הזמר אבל ראיתי את זה יותר באינסטגרם
או לעשות ריפוסטים אם את רוצה לשלב
או לעשות ריפוסטים אם את רוצה לשלב
שואל השאלה:
יש לי ריפוסטים שלו, פשוט התמונה זה מה שאנשים רואים כשאני מגיבה על דברים אז זה צריך "לייצג" אותי (לא בקטע דרמטי) אז אני מתלבטת
יש לי ריפוסטים שלו, פשוט התמונה זה מה שאנשים רואים כשאני מגיבה על דברים אז זה צריך "לייצג" אותי (לא בקטע דרמטי) אז אני מתלבטת
אנונימית
בתכלס כשרואים אותך זה מאפשר לאחרים לקחת אותך יותר ברצינות אז זה יכול להיות גם לטובתך
תלוי אם באמת מפריע לך שידעו או לא
תלוי אם באמת מפריע לך שידעו או לא
באותו הנושא: