8 תשובות
כן למה לא
כן:)
לא ככה.. הפיסוק גורם לזה להישמע אגרסיבי
כן תשלח רק בלי הנקודות
הנקודה בסוף זה לא נעים
שואל השאלה:
מה קורה (שם שלו)?
הרבה זמן לא דיברנו אם אני זוכר נכון יש לך יום הולדת 16 עוד מעט אז מזל טוב! מה איתך? איך הולך?
ככה זה יותר טוב?
מה קורה (שם שלו)?
הרבה זמן לא דיברנו אם אני זוכר נכון יש לך יום הולדת 16 עוד מעט אז מזל טוב! מה איתך? איך הולך?
ככה זה יותר טוב?
אנונימי
כן
כן חמוד מצדיך
באותו הנושא: