9 תשובות
לא
לא זה עדיין התעניינות
לאא
תכתביי
שואל השאלה:
^לשלוח עם לב ורוד או רק מזל טוב
עדיף לבן שתלך כוסאןמו
עם לב^^
לא, זה נחמד (:
אם היא העלתה בסטורי משהו אפשר לכתוב לה בתגובה מזל טוב
מעבר לזה אני לא יודע לשיקולך