6 תשובות
אתה כבר כלכך בסוף, חבל לוותר עכשיו.אתה קרוב ממש לרישיון אז אל תאבד תקווה עד שתעבור טסט
שואל השאלה:
עשיתי כבר 2 טסטים ונכשלתי
אנונימי
לא כדאי, אתה ממש לקראת הסוף.
להיכשל ב2 טסטים זה דבר שיכול לקרות ל1 לכל 2 אנשים בערים מסוימות, ול1 לכל 4 בערים הקלות ביותר.
לא לוותר, זה קורה לכולם
ככל שאתה נוהג יותר ככה אתה יותר מנוסה, שים לב לשיפורים הקטנים האלה וזה ידרבן אותך
לא חבל אל תוותר
קטן עלייך מאמינה בך
מקיסמום תעלה את השיעורים
התחברות ל