9 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה ממש מעט, הייתי עם הקודמת בערך 10 חודש
אבל זה ממש מעט, הייתי עם הקודמת בערך 10 חודש
אנונימי
נו סבבה הייתי גם בזוגיות שנתיים והתגברתי אחרי יום
אנונימית
כן זה ממש בסדר אם אתה חושב שאתה מסוגל (;
תלוי איזה קשר וכמה חזק היית בקשר הקודם אבל בתכלס כן ;))
כמה זמן היה הקשר הקודם?
כן
כן, נורמלי לגמרי
כן
אנונימי
זה או שהזוגיות בכלל לא הייתה חשובה לך או שאתה רוצה להשתמש במישהי אחרת כדי לעזור לך לעבור הלאה ואתה מתחמק מלהתמודד עם הפרידה
באותו הנושא: