14 תשובות
תפרטי יותר
אי אפשר לענות לזה כל כך
אי אפשר לענות לזה כל כך
מה הכוונה. ? ותעצרי את זה או תעשי שיחה עם הבן זוג שהכל יהיה ברור
איך בדיוק הקשר?
זה קורה שמצפים למשהו וזה לא זה. תהיי את .אם זה לא מתאים אם היית רוצה אחרת תהיי פתוחה ומשוחררת ועם זאת בעלת כוח.
זה קורה שמצפים למשהו וזה לא זה. תהיי את .אם זה לא מתאים אם היית רוצה אחרת תהיי פתוחה ומשוחררת ועם זאת בעלת כוח.
שואל השאלה:
הכוונה שהוא מבריז לי
מגיע לי מאוחר למפגשים איתי
בא מסטול שאנחנו באים לבלות
הכוונה שהוא מבריז לי
מגיע לי מאוחר למפגשים איתי
בא מסטול שאנחנו באים לבלות
אנונימית
בא מסטול?
שואל השאלה:
כן מעשן
כן מעשן
אנונימית
לא רציני בעליל.
אם את מרגישה שהוא באמת בחור טוב עם לב טוב תנסי לדבר איתו על זה ואם זה לא יצליח אז תסיימי בטוב או ברע עדיף מוקדם
^לא מכבד בכלל להיפגש עם בחורה קבעתם מראש ואתה אחרי עישון ועוד לא עבר ההשפעה
אם את מרגישה שהוא באמת בחור טוב עם לב טוב תנסי לדבר איתו על זה ואם זה לא יצליח אז תסיימי בטוב או ברע עדיף מוקדם
^לא מכבד בכלל להיפגש עם בחורה קבעתם מראש ואתה אחרי עישון ועוד לא עבר ההשפעה
הא לא מאלכוהול
כאלו מעשן קנאביס?
ואת מעשנת?
כאלו השאלה היא שאת מרגישה זלזול מצידו בקשר?
את מרגישה שהוא לא חושב עליך מספיק?
או שהעישון הוא הבעיה
כאלו מעשן קנאביס?
ואת מעשנת?
כאלו השאלה היא שאת מרגישה זלזול מצידו בקשר?
את מרגישה שהוא לא חושב עליך מספיק?
או שהעישון הוא הבעיה
שואל השאלה:
שהוא בא לא רציני.
לא בא מפוקס. ולא מפוקס בכללי בהרבה מצבים
לא יודעת אם הייתי רוצה את זה לעתיד שלי
שהוא בא לא רציני.
לא בא מפוקס. ולא מפוקס בכללי בהרבה מצבים
לא יודעת אם הייתי רוצה את זה לעתיד שלי
אנונימית
טוב מאוד שאת מגדירה את זה לעצמך.
אני חושב שהבעיה לאט לאט מתבהרת לך, וזה בסדר גמור אם את מרגישה פער, ומבינה אותו, לעשות את הצעדים מבחינתך.
תמיד יש פערים, אבל אם את מרגישה בלב שלך, שזה פער גדול מדי, פער שמציק לך, כאלו פער כזה שאת מרגישה משהו בלב מציק ושאת עושה משהו לא נכון.
או פער שכלי.
הייתי ממליץ לשקול לעשות צעדים. ולפעול בכיוון ההיפרדות.
אני חושב שהבעיה לאט לאט מתבהרת לך, וזה בסדר גמור אם את מרגישה פער, ומבינה אותו, לעשות את הצעדים מבחינתך.
תמיד יש פערים, אבל אם את מרגישה בלב שלך, שזה פער גדול מדי, פער שמציק לך, כאלו פער כזה שאת מרגישה משהו בלב מציק ושאת עושה משהו לא נכון.
או פער שכלי.
הייתי ממליץ לשקול לעשות צעדים. ולפעול בכיוון ההיפרדות.
שואל השאלה:
אני בת 21 אחרי צבא והוא 19 בצבא אתה מבין גם הוא לא התבגר מספיק
אני בת 21 אחרי צבא והוא 19 בצבא אתה מבין גם הוא לא התבגר מספיק
אנונימית
הבנתי אז את מרגישה פערים משמעותיים.
שואל השאלה:
כן קצת מה זה לא הגיוני מה שאומרת? היינו אמורים להיפגש לפני שהולך לשבועיים והוא פשוט הבריז
כן קצת מה זה לא הגיוני מה שאומרת? היינו אמורים להיפגש לפני שהולך לשבועיים והוא פשוט הבריז
אנונימית
זה הגיוני.
הסיבה לתגובות שלי
זה כי אני רוצה שתגיעי למסקנה בעצמך.
אם את מרגישה שיש פערים, ואת מרגישה שזה לא ילך. אז תעשי את המסקנות לכיוונים הנכונים.
כי בסופו של דבר, פער זה בהרגשה, שאת מרגישה שזה לא ילך וזה לא מתאים.
ורק את יכולה לקבוע מהו פער.
לא אני.
לכן אני לא אומר כלום, רק מחדד איתך, את ההרגשה שלך.
הסיבה לתגובות שלי
זה כי אני רוצה שתגיעי למסקנה בעצמך.
אם את מרגישה שיש פערים, ואת מרגישה שזה לא ילך. אז תעשי את המסקנות לכיוונים הנכונים.
כי בסופו של דבר, פער זה בהרגשה, שאת מרגישה שזה לא ילך וזה לא מתאים.
ורק את יכולה לקבוע מהו פער.
לא אני.
לכן אני לא אומר כלום, רק מחדד איתך, את ההרגשה שלך.
באותו הנושא: