5 תשובות
שואל השאלה:
כן זה ממש מביך כי גם לאף אחד מאיתנו אין רישיון ובדכ אני הייתי נוסעת אליו באוטובוס חצי שעה נסיעה וצריך לחכות לפחות שעה מאוטובוס לאוטובוס הבא שיבוא כאילו אז מה אני אמורה לעשות איתו במשך שעה לריב איתו עוד
את יכולה לבקש ממישהו/י שתסיע אותך אם רכב תביאי לו את הדברים שלו וקחי את שלך או שהוא יעשה את זה
שואל השאלה:
הוא לא יעשה את זה וההורים שלי גם לא יקחו אותי בעייתי נראלי אני מוותרת על הדברים שלי
גם לפי דעתי אחרי איך שסיימנו הוא או זרק אותם או שרף אותם לא מאמינה שהשאיר אצלו
שואל השאלה:
ואז מה אני אעשה במשל שעה ישב בתחנת אוטובוס?
תבואי אם חברה או מישהי שאת סומכת עליה ותלכו לשבת לקפה או לקניון עד שהאוטובוס יבוא
באותו הנושא: