5 תשובות
קודם כל מצטער לשמוע על זה וזה ממש עצוב
הייתי ממליץ לפתוח מצלמה באינסטגרם באיזה צ'אט ואז יש אפשרות לעשות כמה תמונות ואז להעלות
מצטערת לשמוע❤ כשהכלבה שלי הורדמה אני ערכתי סרטון עם כל מיני קליפים קטנים חמודים שלה ושיר אחד שכאילו קישרתי רגשית אליה, זה היה שיר חיובי כי אני פחות אוהבת סרטונים עצובים כאלה ושירים שגורמים לי לבכות ומדכאים סתם, אז אישית הרעיון שלי הוא ללכת על משהו חיובי ורגוע כזה שיהיה לך כיף לראות גם בהמשך אחרי שהמוות לא יכאב כלכך ואז תוכלי להיזכר ברגעים הטובים.
ומבחינת מה לכתוב הייתי ממליצה לך ללכת עם הלב והתחושת בטן שלך. משפט קצר, משהו שמרמז אם לא בא לך מלא תשומת לב, פסקה ארוכה..
תכתבי כזה "ללב שלי, הענקת לי אושר וכיף להרבה זמן,אני לא אוכל לדמיין את חיי בלעדייך אני אוהבת אותך הכי בעולם ומקווה שתמצאי את מקומך בגן עדן❤❤"
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם
התחברות ל