3 תשובות
את לא חייבת לרשום כלום,פשוט תעשי שעה או משהו ותעצבי
את גם יכולה לרשום שבת שלום או משהו
את יכולה משהו כמו saturday mood
או סתם שעה..
הרגע הזה שיש לך חברים-