11 תשובות
אם אתה מרגיש בנוח עם זה וגם הם אז למה לא
נורמלי ממש
{;
זה ממש נורמלי
קצת מוזר
תזמין את הבת זוג שלך אם יש לך
או עוד חבר
מה הכי נורמלי
שהיא תזמין חברה גם ואז תהיו בדאבל דייט למרות שאתם לא בזוגיות והם כן
שואל השאלה:
אבל מה אני אמור לשבת לידו לידה לבד מה הלוז חחח
אנונימי
חחח לדעתי לבד
שואל השאלה:
אבל על מה נדבר וואי אני מרגיש שזה או יהיה מביך רצח או יזרום ממש
אנונימי
תן לחבר שלך לדאוג לזה
אתה תהיה ממש גלגל שלישי
אם אתה לא מביא איתך מישהי/מישהו באמת שאל אלא אם כן אתה סבבה עם זה
התחברות ל