התחברות
הרשמה
מי שעשה גימלים באפליקציה כנסו בבקשה
אני נכנס למוקד הוירטואלי הזה של רפואה דחופה וכתוב לי אנחנו סגורים כרגע ולפנות למרפאת היחידה. למה זה ככה?
דבר שני אם יש משהו שאני צריך לדעת כדי בטוח להוציא מזה גימלים אני אשמח.
חולה באמת
16 ביוני 2026, 14:49
גימלים
הוצאת גימלים
חיילים
תשובה אחת
אתה צריך להיכנס לאפליקציה ולהוציא גימלים
ה
האנונימית המושלמת :)))
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
כנסו בבקשה (לגבי גימלים)
אם אני רוצה להוציא גימלים ב15 באפליקציה אני אוכל להוציא גימלים ב31 גם בביקור רופא?
יתנו לי גימלים? כנסו שניה
רוצה להוציא גימלים על שלשולים כנסו
כל מי שעשה צו ראשון בשנה האחרונה ובאמת תרגל באפליקציה/באתר כנסו
ניסיון להוציא גימלים באפליקציה שלא עבד לוקח לי מה2 פניות הראשונות שאפשר להוציא בהם גימלים מרחוק?
הוצאתי גימלים באפליקציה והקצינה מחזירה לי תשובה ב 12 בלילה וש"ביחידה גימלים באפליקציה לא תופס ולבוא להיבדק בחופלת
לדעתכם הרופא יחידה יביא גימלים? (כנסו)
גימלים באפליקציה כבר לא עובד, מה צריך לכתוב באפליקציה של ביקורופא?
חיילים - מי שעשה גימלים באפליקציה המפקדים חייבים לקבל את זה נכון? כי המפקדת שלי לא מקבלת את זה ואני לא יודעת מה לעשות
שאלה על גימלים כנסו דחוף