4 תשובות
כן חייבים לקבל זה גימל לכל דבר ועניין בשביל זה הוציאו את הפלקציה
אנונימי
יכולים לשלוח אותך למפקד יחידה אבל בגדול חייבים
שואל השאלה:
מה אני עושה אם לא נתנו לי לצאת? הקצינה שלי אומרת לי שזה לא קביל
מה אני עושה אם לא נתנו לי לצאת? הקצינה שלי אומרת לי שזה לא קביל
אנונימית
שטיות חייב להיות קביל דרך האפלקציה הרבה חיילים מוציאים משם בשביל זה נןעד להקל על החיילים במקום להגיע עד למרפאה ..הם חייבים לקבל את הגימל
אנונימי
באותו הנושא: