5 תשובות
גם לי היה קשה ממש
איזה שאלות עשית
אנונימית
שואל השאלה:
1 2 3
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לפתור גם את 4 ו5 אבל לא הצלחתי בכלל
אנונימית
קודם כל, בדקת תשובות?
יש פעמים שמרגישים שהלך נורא אבל אז רואים שלא טועים בכזה הרבה
אני מאמינה שאם הוגשת על 100 את יודעת את החומר וגם אם טעית בשאלה, אם כתבת את הדרך מביאים הרבה מהניקוד
דבר שני, אין לך איך לשנות את זה כרגע, תגידי תודה שנגמר וזהו תבואי מוכנה לבגרות הבאה
ובכללי תראי איך מחשבים את הציון הסופי בפיזיקה, יש חלוקה די רחבה אז זה לא יהיה הציון הסופי שלך
שואל השאלה:
לא בדקתי תשובות להכל אני מפחדת לראות וגם לא כל כך זוכרת מה כתבתי בהכל
אני ממש מפחדת שגם שנה הבאה יהיה קשה
סתם מבאס כי כן הרגשתי מוכנה לפני ופשוט הבגרות הייתה מוזרה
נקווה לטוב
אנונימית
התחברות ל