4 תשובות
לדעתי זה היה באותה רמה של בגרויות קודמות
הייתה קשה מאוד
לדעתי הכי קשה ב4 שנים האחרונות
לדעתי הכי קשה ב4 שנים האחרונות
אנונימית
היא לא הייתה משהו
קשה כן
קשה כן
לדעתי כן
הייתה קשה לי הרבה יותר מבגרויות שהיו שנים קודמות והוגשתי על מאה
הייתה קשה לי הרבה יותר מבגרויות שהיו שנים קודמות והוגשתי על מאה
באותו הנושא: