4 תשובות
את משתמשת באפליקציה של הדואר של האייפון או בgmail?
שואל השאלה:
בicloud משהו
אנונימית
נכנסים לאימייל ולתמונת פרופיל
כותבים add account ואז creat account
תיכנסי להגדרות תחפשי דואר ואז הוא נותן לך אופציה להוסיף
התחברות ל