4 תשובות
את משתמשת באפליקציה של הדואר של האייפון או בgmail?
שואל השאלה:
בicloud משהו
בicloud משהו
אנונימית
נכנסים לאימייל ולתמונת פרופיל
כותבים add account ואז creat account
כותבים add account ואז creat account
תיכנסי להגדרות תחפשי דואר ואז הוא נותן לך אופציה להוסיף
באותו הנושא: