8 תשובות
אני מפחדת לראות
לא רוצה שיהרסו לי את קים פוסיבול, זה היה הילדותת שליי
לא רוצה שיהרסו לי את קים פוסיבול, זה היה הילדותת שליי
לא ראיתי, נשמע ממש זוועתי ח ח ח ח
אומיגאד זה מה שהיה חסר ללייב אקשן של אלאדין
אז יש לנו אלאדין, דמבו, מלך האריות, היה גם מוגלי, יוצא פוקימון, סוניק ועכשיו גם קים פוסיבול
אני רואה פה מהפכת לייב אקשן לילדות שלנו
אני רואה פה מהפכת לייב אקשן לילדות שלנו
שואל השאלה:
אני בעצמי החרמתי אבל ראיתי את הפתיח והזדעזעתי הם הפכו את רון למתולתל שטני
אני בעצמי החרמתי אבל ראיתי את הפתיח והזדעזעתי הם הפכו את רון למתולתל שטני
נראה כמו טריילר לסרט של פעוטות
פאק למה
אחיינית שלי דווקאו אוהבת את זה...ממש מתלהבת והיא ממש רוצה להיות מיני קים פוסיבול בהאלווין.
באותו הנושא: