28 תשובות
אולי זה כי אתה לא נראה כמו מדוזה
לא זה מוזר
די זה ברצינות? נראה טוב זה טוב!!! זה לא עלבון וואי
לא
DCC
נראה לי שאתה צריך ביטחון עצמי אמיתי, כזה שלא תלוי בפידבק מבחוץ כי ביטחון שתלוי בפידבק הוא לא באמת ביטחון.
ביטחון עצמי אמיתי ויציב בא מבפנים לא מבחוץ
שואל השאלה:
כי אמרו לי מחמאות כל כך מרגשות שנראה טוב זה כלום ליד זה
אנונימי
לא אחי מה
שואל השאלה:
לא מבין מה הבעיה
אנונימי
שואל השאלה:
זה אומר שהיא לא חושבת שאני כזה יפה כמו שאני וזה חוטא לאמת מה כזה קשה להבין
אנונימי
בחיים לא ראיתי בן כזה פיקמי
סתום כבר
אמרו לך שאתה יפה מה אתה רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
מה פיק מי בזה שהיא לא חושבת שאני כזה חתיך?
אנונימי
אחי נראה טוב זה נראה טוב מנ היא צריכה לרדת על הברכיים להשתחוות להגיד יואו איזה חתיך אמלה
שואל השאלה:
לא אבל אם אנשים אומרים שאני וואו ודוגמן איטלקי היא יכולה טיפה להשקיע יותר במחמאה
אנונימי
די די שאלה יהיו הדאגות של כל האנשים העולם אמן
^יש אנשים שטובעים בזמן שחלק מתים מצמא
עריכה: זה היה בקטע ציני אנשים
DCC
^שלשול מהפה
נשמע קצת נרקסיסטי הייתי אומר..
לא, לא הגיוני.
^^^^^ וואי ברו מחמיאים לך אז עדיף שתשתוק כבר
שואל השאלה:
קודם כל לכל גבר שני אומרים קהוא נראה טוב אז זו לא מחמאה
אנונימי
^ממש לא
שואל השאלה:
ולא אמרתי שאני הטעם של כולן מה הקשר פשוט יש לי תווים ופנים מעולות באמת בכל מקום שאני הולך מחמיאים לי על המראה אז קצת פרופורציות
אנונימי
אתה צריך פרופורציות
אפשר לחשוב זה לא שהיא אמרה שאתה מכוער שאתה גרגמל שרק דיי היא אמרה שאתה נראה טוב זה אומר שאתה נראה טוב אתה יפה זה לא כזה עמוק
שואל השאלה:
נראה טוב זה פחות מיפה
אנונימי
לא זה לא אתה לא יודע מה הסגנון דיבור שלה אולי היא בכלל התביישה להגיד שאתה נראה טוב אז סה גם דרש ממנה מאמץ
שואל השאלה:
אני לא יודע אולי פשוט איך אדע כמה אני יפה?
אנונימי
שמע לא תדע כי זה לא תלוי בך זה שבעיניי אנשים אתה יפה לא אומר שזה ככה לכולם לכל אחד יש טעם שונה
אולי תלך לפסיכולוג
התחברות ל