6 תשובות
כן זה ממש הגיוני
הרגשת "שאין לך סיכוי איתן" הורדת את עצמך כי הן יפות נגיד אז כן זה מוריד בביטחון
הרגשת "שאין לך סיכוי איתן" הורדת את עצמך כי הן יפות נגיד אז כן זה מוריד בביטחון
הגיוני
ויש לך חבר ממש טוב
ויש לך חבר ממש טוב
אני בטוחה שתמצא מישהי שאוהבת אותך בלי קשר לאיך שאתה נראה
שואל השאלה:
באמת אין לי סיכוי איתן, בואו
אני ריאלי. אני אוהב את איך שאני נראה אבל אני לא מספיק יפה כדי להיות איתן, אני מסוג האנשים שאם אחת כמותן תצא איתי יחשבו שאו שיש לי המון כסף או שחטפתי אותן
באמת אין לי סיכוי איתן, בואו
אני ריאלי. אני אוהב את איך שאני נראה אבל אני לא מספיק יפה כדי להיות איתן, אני מסוג האנשים שאם אחת כמותן תצא איתי יחשבו שאו שיש לי המון כסף או שחטפתי אותן
אנונימי
כן, גם לי היה יורד הביטחון אם הייתי מגלה שיש אנשים בעולם שהם יותר יפים ממני
אנונימי
זה הגיוני.
למרות שאני בטוח שאת מושלמת :)
למרות שאני בטוח שאת מושלמת :)
באותו הנושא: