התחברות הרשמה

אם רוצים לבשל מדוזה בנינגה גריל על איזה טמפ צריך לשים והאם צריך לשים על גריל?

14 ביוני 2026, 00:14
מתכוניםאוכלנינגהנינגה גריל    
2 תשובות
180 מעלות
ותשחרר מהמדוזות
י
יום יבוא ואני אהיה נאמן סטיפס
תשים מדחום מצב beef מידת עשית medium well ל7 דקות
מ
מאיר אריאל
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מה אפשר לבשל בנינגה גריל שיוצא מאוד מוצלח מהניסיון שלכם?
לשים חזה עוף בנינגה על אייר פריי או גריל?
אפשר להכין ציפס בנינגה גריל?
אפשר לעשות פיצה מעדנות בנינגה גריל?
מה אפשר להכין בנינגה גריל?
מה יצא יותר טעים סלמון במרינדה בנינגה גריל או במחבת ?
אפשר להכין חביתה בנינגה גריל?
מה אפשר להכין בנינגה גריל שיצא טוב?
איזה דברים פרווה אפשר לעשות בנינגה גריל אבל כזה טרנדים
מה אפשר להכין עם האופציה של האוויר גם בנינגה גריל?
מישהו יודע איפה אפשר להשיג את הנינגה גריל, דגם ag553?