22 תשובות
לא
לדעתי מיותר מאוד
לא
לא
לא.
לא
כן
נערך:אם הוא לא פגע בך או משהו כזה לא צריך, אבל אם כן לאטס גו זה מצחיק ומי שאומר אחרת הייטר
נערך:אם הוא לא פגע בך או משהו כזה לא צריך, אבל אם כן לאטס גו זה מצחיק ומי שאומר אחרת הייטר
אני אמרתי לאח של גיסתי לרשום לאקסית שלו אבל לא נראה לי למרות שזה יהיה מצחיק בטירוף
אנונימית
וואלה אני בעד
זה הזוי לכתוב לו את זה
פתטי פרו מקס
זה ממש לא מצחיק
ואת יוצאת פתטית בטירוף
אני נחנקת הייתי גם כותבת אבל לא מגיע לו שאני אשקיע בשבילו בכלל
את תצאי הלוזרית הגדולה בתבל
כן !!
את חושבת שזה מצחיק כאילו?
אנונימית
קצת פתטי
חח ברור
סתם,לא.
סתם,לא.
לא סתם יהיה מביך מצידך
לא
כן
באותו הנושא: