תשובה אחת
אני משתמש בibi
בעקרון הכל די אותו הדבר בעיניי, תחפשי חברה שתתן לך פטור מדמי ניהול לזמן מה (למשל שנתיים ראשונות בלי) בתור מתנת הצטרפות, אח"כ פשוט מאיימים לעזוב למקום אחר ואומרים שמקום אחר הציע פטור עד ככה וככה וכמעט תמיד ישחררו אותך מזה.
זה כמו עמלה שלוקחים על כרטיסי אשראי, קצת מתלוננים ואתה פטור מזה עד שחוזר חלילה
בעקרון הכל די אותו הדבר בעיניי, תחפשי חברה שתתן לך פטור מדמי ניהול לזמן מה (למשל שנתיים ראשונות בלי) בתור מתנת הצטרפות, אח"כ פשוט מאיימים לעזוב למקום אחר ואומרים שמקום אחר הציע פטור עד ככה וככה וכמעט תמיד ישחררו אותך מזה.
זה כמו עמלה שלוקחים על כרטיסי אשראי, קצת מתלוננים ואתה פטור מזה עד שחוזר חלילה
באותו הנושא: