5 תשובות
צהובה זה גם אחלה
לדעתי גבינה צהובה פחות עובדת. צ'דר זה הכי טוב, יש גם כאלה שאוהבים גאודה/בושה
נשמע סביר
גבינה צהובה גם עובד אבל פחות
צ'דר או גאודה זה קלאסי.
צ'דר או גאודה זה קלאסי.
זה יכול לעבוד אבל הכי טוב זה עם צ'דר, אולי גאודה.
באותו הנושא: