5 תשובות
צהובה זה גם אחלה
לדעתי גבינה צהובה פחות עובדת. צ'דר זה הכי טוב, יש גם כאלה שאוהבים גאודה/בושה
נשמע סביר
גבינה צהובה גם עובד אבל פחות
צ'דר או גאודה זה קלאסי.
זה יכול לעבוד אבל הכי טוב זה עם צ'דר, אולי גאודה.
התחברות ל