4 תשובות
תראי כל אחד טעים בנפרד אז נראה לי שכן, האמת שעדיין לא יצא לי לאכול צ'יזבורגר ותודה על החשק בחמש בבוקר
לא
כן
מאוד
באותו הנושא: