התחברות
הרשמה
בנים יצא לך לשלוח פעם למישהי תמונה של הבייספס שלכם?
11 ביוני 2026, 22:13
שרירים
מראה
קראש
3 תשובות
כן... היה... מוזר
אנונימי
חחח לא אחי )תן פרח בבקשה (
א
אלי אב
כן
ע
עכבר Gym
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
בנים אני מבינה שאתם אנושיים וגם לכם קשה לשלוח הודעה למישהי אבל
זה מוזר לשלוח למישהו בן 16 תמונה שלי למרות שאמרתי לו שלא יקנה בנינו כלום ?
למה יש פה בנים שחושבים שזה לגיטימי לשלוח למישהי הודעה משום מקום בלי שום הקשר
בנים אתם תורידו למישהי חשובה שאתם מפתחים אליה רגשות עוקב באינסטגרם כדי לגרום לה לשלוח הודעה?
איך שואלים בן אדם לשלוח תמונה של הפנים שלו בלי להגיד לשלוח תמונת מצב
יש מצב לשלוח למישהי או מישהו תמונה שלי והם ידרגו?
נראלכם זה סבבה לשלוח תמונה למישהו? סתם תמונה
אפשר לשלוח למישהי תמונה שלי ולשאול אותה מה דעתה עליי בסטיפס?
למה בנים פה שולחים לי הודעות אם אין לי תמונה? אמורים לשלוח למישהי ששמה תמונה שלה בתכלס
בנים יקרים מה גורם לכם לשלוח למישהי הודעה באינסטגרם
בנים מה הקטע שלכם לשלוח הודעה למישהי שאתם רוצים ואז להיעלם ?