18 תשובות
קצת כן
כן סורי
מאוד מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אשלח לו.
אנונימית
כן...

עזבי שאמרת שלא יקרה כלום למרות שזה גם די מוזר רק בהקשר הזה, אגב 16 זה כבר לא קטין אבל זה שאת גדולה ממנו ב3 שנים זה מוזר טיפה לפחות בגיל הזה...

אה חשבתי את מתחילה איתו... בלי קשר זה מוזר טיפה כן.
קצר מוזר ועדיף שלא תעשי דברים כאלה כי הוא יגדל להיות בן אדם רע שמחפיץ בנות
שואל השאלה:
אני לא רציתי לשלוח לו משהו מיני רק את הפנים שלי כי הוא אמר שהוא רוצה לראות איך אני נראת למרות שאני כבר מההתחלה אמרתי לו שאני לא יכולה לעשות איתו כלום כי הוא קטין
אנונימית
למה את בחורה בת 19 שמדברת סתם עם ילד בן 16, מה יש לך לחפש להיות ידידה של נערים?
שואל השאלה:
לא ממש חיפשתי ..
הוא סוג של התחיל איתי ואני דחיתי אותו מההתחלה ואמרתי לו ישר שהוא קטן מידי
אבל הוא דיבר על זה שקשה לו עם הביטחון העצמי שלו וזה קצת הדאיג אותי הוא מתאמן יותר מידי ויצא לי לדבר איתו על זה כדי שהוא יפרוק
אנונימית
שואל השאלה:
זה באמת לא בקטע רע אבל אני אמרתי לו שזה פחות מתאים
אנונימית
הבנתי, זה מאוד נחמד מצידך אבל את צריכה לשים גבולות. הוא קטין ואת אמרת לו לא.
לא רואה סיבה שתשלחי לו תמונה כלשהי, אם את סה"כ אוזן קשבת ותומכת עבורו.
שואל השאלה:
אמרתי כבר אני אמרתי לו שזה לא מותאם
אנונימית
מאוד מוזר.