4 תשובות
זה לא החפצה אין שום קשר זה עניין של כבוד
זו לא החפצה. אתה לא עושה זאת כי אתה לא מעוניין להציב את חבר שלך במקום לא נוח, לא כי אתה רואה בה חפץ / שייכת למישהו / מתעלם מהאופי שלה.
נראה לי כוונתה הייתה שאין סיבה שתקשר אותה לאדם שכבר בעברה ותפסול אותה על זה, בין בנות זה קצת שונה כי יש קוד, מפתיע שגם לגברים יש
שמע אחי זה חבר שלך וזה תלוי אחי כי זה יכול להיות ממש לא נעים לכל אחד במיוחד שהוא חבר שלך ותלוי איך הם נפרדו
התחברות ל