11 תשובות
זה לא שוביניסטי זה דעה ותעשי מה שאת רוצה ומרגישה כנכון לעשות❤
תומכות במה? למה שגברים מתלבשים בצורה חשופה זה בסדר אבל שנשים כן זה "החפצה". נכון הגוף שלנו הוא פרטי ואישי ולכן לכל אחת יש את הזכות להתלבש איך שהיא רוצה
אני גם חושבת ככה אבל רק לגבי ילדות שהן מתחת לגיל שנחשב מובגר, המדיה מעודד היום ילדות להראות כמו בנות 20
לא.
זה הגיוני לגמרי.
זה לא שוביניסטי
אף אחד לא רוצה לראות אישה עם מכנסיים יותר קטנים מהתחתונים שלה
*אישה שהוא לא מכיר
לפי מה שאמרו לי זה שוביניסטי, אני אישית לא חושב שזה שוביניסטי, חושב בדיוק כמוך, אני פשוט יודע את החוק "אישה לא נועדה לספק אף גבר מינית" זה פשוט מה שאני חושב, כמובן שאם אגיד בדיוק את אותו הדבר כמוך יצאו עלי, אבל אני חושב בדיוק כמוך לדעתי זה לא שוביניסטי ושנינו יודעים שזה רק מכבוד לנשים.
^גברים יכולים ללכת בלי חולצה בכלל וזה יראה לגיטימי ואף אחד לא יגיד שזה החפצה, אז למה שנשים לובשות ביקיני זה נחשב החפצה?
זה עניין של תפיסה זה לא אומר שאת שוביניסטית
לדעתי כל אישה צריכה ללבוש מה שטוב לה.
הלבוש לא קשור אל החברה, כל אחת תתלבש בצורה שהיא רוצה. אני אעיד על עצמי, אני לובשת גופיות, שורטים,ג'ינסים, שמלות,חצאיות ולדעתי זה לגמרי לגיטימי. להפך, קשה לי להבין את הדתיות, למה לכסות כל פיסת עור? מה יקרה אם ייראו מרפק? העולם ייקרוס?.. קשה לי להבין אבל אני מכבדת וכך אני מצפה שינהגו גם כלפיי ולא יסיתו ממני מבט כאילו אני מצורעת כשאני חוזרת מבית הספר ולובשת טייץ וטישרט...