5 תשובות
אם אני לא טועה עשתה קמפיין לאוטובוס
כשהיא נוסעת במכוניות וכו וכו
כשהיא נוסעת במכוניות וכו וכו
שהיא עשתה קמפיין לתחבצ בזמן שהיא בחיים לא דרכה על אוטובוס ופיזית כל יום עם רכב
היא פרסמה קמפיין של משרד התחבורה
אנשים התעצבנו כי היא בכלל נוסעת על אוטובוסים ומפרסמת את התחבצ המזעזע שיש בארץ
אנשים התעצבנו כי היא בכלל נוסעת על אוטובוסים ומפרסמת את התחבצ המזעזע שיש בארץ
היא עשתה קמפיין שצריך לנסוע באוטובוס ו8 שקל זה לגמרי לגיטימי בעוד היא נוסעת בטסלה
היא עשתה קמפיין לתחבורה ציבורית בזמן שהיא נוסעת ברכב פרטי אז אנשים התעצבנו
באותו הנושא: