4 תשובות
שתעשה מה שבאלה
שתעשה מה שבאלה גם לא הבנתי למה להתעצבן מדבר כזה
שתעשה מה שבאלה אבל בעיניי זה פתטי כל הסיפור הזה ובמיוחד לפרסם קומקום ב2000 שקל כשהיא משפיענית רשת שמודעת ליוקר המחייה ולמצב של היום
אנונימית
שואל השאלה:
לא מסכימה כל כך איתכם
כאילו בטח שתעשה מה שבאלה אבל מאכזב כי זה מוריד מהערך שלה ומהאמינות שלה מול העוקבות כשהיא ככה לוקחת כל שתפ זה מאכזב זה מראה שלא באמת אכפת לה מה שאכפת לה זה מהכסף שלה וכשהעבודה שלה היא ברשתות היא צריכה את האמינות עם הקהל כי היא תלויה בהם
^^בול
אנונימית