תשובה אחת
אולי תלכי למעבדה
או תשאלי את ai איך מגיעים לרקוברי באייפון ולאתחל את המכשיר (או לאפס אם את רוצה)
יש הבדל בין לאתחל לבין לאפס כן? חח
בהצלחה