תשובה אחת
אולי תלכי למעבדה
או תשאלי את ai איך מגיעים לרקוברי באייפון ולאתחל את המכשיר (או לאפס אם את רוצה)
יש הבדל בין לאתחל לבין לאפס כן? חח
בהצלחה
או תשאלי את ai איך מגיעים לרקוברי באייפון ולאתחל את המכשיר (או לאפס אם את רוצה)
יש הבדל בין לאתחל לבין לאפס כן? חח
בהצלחה
באותו הנושא: