4 תשובות
מנסה להיות איתו הכי הרבה שאני יכולה, ומוצאת דרכים
מבלה כמה שיותר זמן עם הבן אדם
מנסה לנצל איתו זמן
שואל השאלה:
אבל איך הייתם מתמודדים?
מתבודדים? נמצאים בסביבת אנשים הרבה? בוכים? אוגרים?
אבל איך הייתם מתמודדים?
מתבודדים? נמצאים בסביבת אנשים הרבה? בוכים? אוגרים?
אנונימית
באותו הנושא: