11 תשובות
עושה הפלה אין לי מה ללדת ילד שיזכיר לי את הדבר הנורא בחיי
וגם אני צעירה מדי אז כל החיים לא יוכלו להמשיך
מפילה
אפשר לאמץ ותיאורטית אם זה היה קורה יש סיכוי שבגיל שהייתי רוצה ללדת כבר היו מוצאים פתרון.
תלוי כמה צעיר הגיל.
אם אני מספיק בוגרת כדי לגדל ילד אני לא אפיל ואני בטוחה שגם זה שהילד הוא לא תוצאה של משהו שהייתי רוצה, עדיין הייתי אוהבת אותו בסוף זה הילד שלי ואני גם ארצה עוד ילדים בעתיד
שואל השאלה:
נגיד כזה 10-14^
חחח אתה יודע שצריך לקבל מחזור לפני שנכנסים להריון גיל 10 זה לא כל כך הגיוני
שואל השאלה:
יש לי חברה שקיבלה בגיל 8^
^אני לא בת אבל לפי התורה יש שלושה אנשים שנחשבים למת
1-עני
2-עיוור(פעם עוורים מלידה היו כמו צמחים)
3-אדם ללא ילדים(ובלי יכולת להביא)
אז אני הייתי מעדיף להחשב חי
^במובן שאין להם יעוד בחיים