6 תשובות
שבוע לפחות
02
ממש תלוי בכמה אתם מדברים ביום יום אם לא הרבה אז שבוע כזה אם אתם ממש הרבה לדעתי כזה 3 ימים
אנונימית
מתי שמרגיש בנוח
הייתי בקטע עם בחור ונפגשנו תוך שבוע
והייתי בקטע עם מישהו ונפגשנו רק כעבור חודש
יצא לי לפגוש מישהו אחרי שעה שדיברנו
אין באמת חוקים, זה כשמרגישים בנוח
לדעתי עדיף כמה שפחות אין מה למרוח, כן הייתי עושה מדורג לפי מה שמרגיש נכון, לדוגמא שיחת טלפון או שיחת ווידאו ואז זה מרגיש ממש טבעי כמו להפגש עם חבר
אנונימי
לדעתי בין שבועיים לחודש לפחות אני ככה לוקח לי זמן להיפתח לאנשים חדשים בייחוד בנות
אנונימי