6 תשובות
שבוע שבועיים לדעתי
לדחות את זה יותר מידי זה אולי יוביל לציפיות מהבן אדם וכאלה, לדעתי עדיף להיפגש מוקדם ולהכיר קצת את האישיות האמיתית, איך הוא מתנהג, ואם נגיד באמת נמשכים אליו,
למשוך הרבה זמן באינסטגרם זה סתם בזבוז זמן .
למרות שאין לי באמת אינסטגרם, זה מה שאני חושב למרות זאת.
לדעתי איזה חודש פלוס
עד שבא לשניכם להיפגש
אנונימי
שבועיים. עד ששני הצדדים מרגישים בנוח ושחא יחטפו אותם או משהו
גם שבוע מה זה משנה
אנונימי
תלוי גיל
מתחת ל18 חודש חודש וחצי מעל גם שבועיים בסדר
גם תלוי כמה הפסקתם לדבר ועד לאן הגעתם בשיחות את יכולה שבועיים לדבר ולא יהיה תוכן ויומיים לפתוח הכל על החיים