התחברות
הרשמה
אין לי מה לבוא עכשיו לשעה הזאת נכון?אנחנו מתחילים בתשע ורבע עד עשר שיעור ואני גרה 2 אוטובוסים ואני אגיע רק ב9:30/9:45
אז עדיף לי כבר לבוא לעשר וחצי אחרי ההפסקה?
9 ביוני 2026, 09:04
עייפות
תשובה אחת
כן תבואי אחרי
ש
שאט דה פהההק אפ
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אכלתי עד עכשיו 958 קלוריות, זה הרבה יחסית לשעה הזאת?
יש לי עכשיו אנסין באנגלית לבוא עכשיו אחרי שעבר כבר שעה ממנו או להבריז כבר?
אם פיספסתי את השעה של הדלקת נר חנוכה אני יכולה להדליק עכשיו בשעה הזאת?
לבוא עכשיו לשעה שלישית באיחור או לבוא בשעה הבאה?
אני לומד 5 שעות מחר ונתבטלו לי 3 שעות אין לי מה לבוא נכון?
שאומרים שההקרנה מתחילה בשעה מסוימת זה הפרסומות מתחילות בשעה הזאת נכון?
לבוא עכשיו או לשעה השנייה?
אם אני אאחר נורא לשיעור עכשיו (יש לי שעתיים תנך), כדאי כבר לבוא לשעה אחרי זה?
איך אומרים באנגלית "אני לא יכול לבוא בשעה הזאת בגלל שיש לי חוג"
פריחה לבוא עם טרנינג שהוא מלא בציורים כזה למכון בשעה הזאת?
כדאי לי לבוא מחר לבצפר לשעתיים?אנהחו לומדים שעתיים ראשונות בזום ואני לא יודעת אם יש מה לבוא עכשיו לשעתיים בבצפר