7 תשובות
כן הם גם שמים את זה בשירים כאילו רוצים שנגיד ביפפפ במקום
כי הם כיאלו לוקחים בעלות על המילה
אני גם לא ממש מבין את זה
אני גם לא ממש מבין את זה
זה כמו שיהודי יעשה בדיחות על השאה אבל אם לא יהודי יעשה את זה זה יהיה מזעזע
כן אני מבינה את הכוונה שלך בתור אישה שחורה אני גם לא מבינה
אנונימית
אבל זה לא בדיחה זה מילה פוגענית כיבכול
אנונימית
האמת שאני מסכימה
לא מבינה למה דוחפים את זה בכל שורה שניה בשיר
מה הם מצפים
לא מבינה למה דוחפים את זה בכל שורה שניה בשיר
מה הם מצפים
כי כל הקטע שהם אימצו את זה והפכו את זה ממילת גנאי ששימשה נגדם לסלנג ובדיבור שלהם ביומיום ומילת חיבה פנימית
במקום להחביא את העבר וההיסטוריה שלהם הם בעצם עושים ההפך ולא מראים בושה
במקום להחביא את העבר וההיסטוריה שלהם הם בעצם עושים ההפך ולא מראים בושה
באותו הנושא: