9 תשובות
נכון? זאת נראה לי אותה אחת ששואלת שאלות על אוטיסטים כל יום
אנונימית
בחיים לא התפלאו ממשהו רגיל שעשיתי
כי זה יותר קשה בשבילם
אנונימית
מה אתם רוצים מאוטיסטים וואי דיי כבר
זה לא נכון לדעתי, רוב האוטיסטים בתפקוד גבוה את לא יכולה לדעת שהם אוטיסטים ממבט שטחי, אז גם לא מתלהבים
זה לא
אוטיסטים הם בני אדם כמו כולם, אין מה להתפלא שהם מצליחים כמו אחרים
אוטיסטים הם בני אדם כמו כולם, אין מה להתפלא שהם מצליחים כמו אחרים
מה אתם רוצים מאוטיסטים
ברצינות
ברצינות
זה ממש לא נכון
נכון באמת תמיד חושבים בדיוק ככה וזה ממש מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: