11 תשובות
מעדיפה למות
ממש לא, נשמע מדכא
ממצים מתישהו
אני חושב שהם היו בוחרים בלהמשיך לחיות, כי רוב בני האדם רוצים לחיות עוד שנה או עוד 24 שעות, כמעט בכל מצב נתון, אז כנראה שאם היית שואלת אותם כל שנה "להמשיך עד סוף השנה הזו?" התשובה הייתה כן בכל פעם.
עריכה: כנראה בשלב מסוים זה כן היה משתנה, כמו בדוגמה של בן האלמוות חסר המשמעות הטוטאלית מ "המדריך לטרמפיסט", אבל אני עדיין חושב שאנשים ירצו את זה, כי הם לא חושבים ככ עמוק לנצח וכלל לא בטוח שיש אפשרות סופית של דברים לעשות.
עריכה: כנראה בשלב מסוים זה כן היה משתנה, כמו בדוגמה של בן האלמוות חסר המשמעות הטוטאלית מ "המדריך לטרמפיסט", אבל אני עדיין חושב שאנשים ירצו את זה, כי הם לא חושבים ככ עמוק לנצח וכלל לא בטוח שיש אפשרות סופית של דברים לעשות.
לא כי אם הם היו בוחרים בזה כזקנים, הם היו תקועים בגוף זקן לנצח
בכללי יש מלא סיפורים ושירה מכל ההיסטוריה על למה לבני אדם לא מגיע חיי נצח... אני חושבת שזה נשמע קצת כמו קללה, כל מי שאתה אוהב ימות לפניך, וכל מי שתתחיל לאהב גם ימות מולך
בכללי יש מלא סיפורים ושירה מכל ההיסטוריה על למה לבני אדם לא מגיע חיי נצח... אני חושבת שזה נשמע קצת כמו קללה, כל מי שאתה אוהב ימות לפניך, וכל מי שתתחיל לאהב גם ימות מולך
לא
כן בתנאי שעדיין נמצאים במצב לרומנטיקה טיולים קריאה כתיבה
כן הייתי מעדיף לחיות לידם, הם לא עושים יותר מדיי רעש, וגם רובם נחמדים כאלה
עריכה: סליחה לא הבנתי את ה"לעד" נכון, ככל הנראה שכן, רק אם עדיין נישאר במצב של טיולים וחוויות טובות
עריכה: סליחה לא הבנתי את ה"לעד" נכון, ככל הנראה שכן, רק אם עדיין נישאר במצב של טיולים וחוויות טובות
הו הל נע, זה מתכון לאסון
רק כדי להיות שם בשביל לראות את הילדים שלי מתחתנים ואת הנכדים.
אני הבנתי שיש גיל מסויים אצל זקנים שהם כבר מיצו את החיים והם מחפשים יותר את המשמעות האמיתית של החיים
באותו הנושא: