16 תשובות
וילה בישראל
2, כי פה זה המשפחה שלי והחברים שלי
בתור ילדה באי נידח ביוון, בתור מבוגרת בדירה בניו יורק.
נראלי 1.י שם שקט בטח,וזה אי שקט כזה.
שואל השאלה:
ואי אני כל כך 1. מי שראה את הסרט מאמא מיה 2 יבין אותי
אולי 2
ואי אני כל כך 1. מי שראה את הסרט מאמא מיה 2 יבין אותי
אולי 2
ישראל ברור
1 כל כך
1 או 3
2 או 3
3 או 2
וילה בישראל, בואו נודה בזה חברים.
הסיכויי לבית פה לא משהו אז וילה..
הסיכויי לבית פה לא משהו אז וילה..
וילה בישראל
2 אם זה היה בית מינילסטי בספרד הייתי בוחרת 3 אבל עדיף 2 עם 1
וילה בישראל :-)
שזה לא כל כך רחוק מהמציאות
שזה לא כל כך רחוק מהמציאות
אי נידח עם קצת תושבים ביוון.
פחות אנשים יותר חמצן;)
פחות אנשים יותר חמצן;)
וילה בישראל
באותו הנושא: