4 תשובות
לא יודעת
אני והרמטכל דיברנו
החלטנו שנכנס בהם מחר
צ'חצ'ח זה מידע סמוי לא?
כרגע שומרים על שקט בשני הצדדים ומחכים שהאיראנים יתקיפו