5 תשובות
די נו הם תמיד רוצים לתקוף אותנו והם תמיד נכשלים אין מה לפחד
תקפנו להם את השגרירות והם הבטיחו לנקום. הם יעשו משהו חזרה וישראל תצטרך להגיב וזה יכול להוביל להסלמה מסוימת, אבל לדעת כל הפרשנים זה לא יוביל למלחמה כי איראן לא מעוניינת במלחמה.
כנראה לא למלחמה, אלא נערכים לאפשרות של תקיפות איראניות על מתקנים ישראליים בעולם ועל קונסוליות ושגרירים ישראליים כתגובה לחיסול בסוריה
שואל השאלה:
זאת בדיוק הסיבה שאני לא נלחצת. הם מאיימים כל חצי שנה בערך ולא קורה כלום
אנונימית
ה' מלך והוא שומר עלינו