5 תשובות
פשוט עושים מלא מבחנים באפליקציה
אני לא הגעתי לאף שיעור של זה
מה זה ציון סביר זה או עובר או נכשל ופשוט צריך לפתור מלא מבחנים
לדעתי כדאי לך להתאמן ולגשת בכל מקרה, אני משתמשת באפליקציה "תלמידים" לתרגול וראיתי סירטון ביוטיוב באורך של שעה ועשרים שמסכם את כל החומר ועברתי את ההדמיה.
שמעי השיעורים האלה בבצפר לדעתי ממש מיותרים, אני למדתי לתאוריה לבד לגמרי יומיים לפני ועברתי
ואין לך מה להפסיד פשוט תלמדי המון עד מחר, ממליצה לך להשתמש באפליקציה "תלמידים" יש שם בול את אותו מאגר כמו שיש בתאוריה של בית ספר, ומעבר לתירגול ממליצה לדעת חוקים כמו איזה מהירויות צריך בכל כביש ולדעת תמרורים וכזה (אם תצטרכי שאשלח לך קובץ של כל התמרורים תגידי)
מה לעזאזל