5 תשובות
הייתי חוסמת
תלוי מה ההודעה ומי שלח
אם את צריכה תשובה אז תעשי כזה סימן שאלה
אם את צריכה תשובה אז תעשי כזה סימן שאלה
אם זה לא חשוב- אני לא הייתי שולחת עוד משהו
אם זה משהו חשוב אז לשלוח לו "?" או משהו
שקשור לאותה הודעה/משהו שאת רוצה שידע.
אם זה משהו חשוב אז לשלוח לו "?" או משהו
שקשור לאותה הודעה/משהו שאת רוצה שידע.
ביי, לא שווה את הזמן שלך
מי שמזלזל ככה לא שווה התייחסות
אם היה לו מספיק חשוב היה מדבר איתך
מי שמזלזל ככה לא שווה התייחסות
אם היה לו מספיק חשוב היה מדבר איתך
לא מדברים יותר
באותו הנושא: