5 תשובות
הייתי חוסמת
{;
תלוי מה ההודעה ומי שלח
אם את צריכה תשובה אז תעשי כזה סימן שאלה
אם זה לא חשוב- אני לא הייתי שולחת עוד משהו
אם זה משהו חשוב אז לשלוח לו "?" או משהו
שקשור לאותה הודעה/משהו שאת רוצה שידע.
ביי, לא שווה את הזמן שלך
מי שמזלזל ככה לא שווה התייחסות
אם היה לו מספיק חשוב היה מדבר איתך
לא מדברים יותר