6 תשובות
תשאלי את הרופא
מה שכן
לקחת משכי כאבים כל הזמן!!
אם זה אקמול אז כל 4 שעות לקחת
אם זה אופטלגין אז כל 6 שעות לקחת
גם אם לא כואב לקחת לא להמתין שהכאב יתפרץ שוב
מה שכן
לקחת משכי כאבים כל הזמן!!
אם זה אקמול אז כל 4 שעות לקחת
אם זה אופטלגין אז כל 6 שעות לקחת
גם אם לא כואב לקחת לא להמתין שהכאב יתפרץ שוב
וואי אחד הכואבים גם יהיה לך נפוח ממש מחר
לקחת אקמול ולאכול גלידה עוזר יקח זמן לכאב לעבור
לקחת אקמול ולאכול גלידה עוזר יקח זמן לכאב לעבור
שואל השאלה:
בערך כמה זמן?
בערך כמה זמן?
זה תלוי במיקום שלך
שואל השאלה:
זה כזה מאחורי השיניים באמצע כזה בערך
זה כזה מאחורי השיניים באמצע כזה בערך
תוך משהו כמו יומים גג את לא אמורה להרגיש כאב
באותו הנושא: