5 תשובות
כואב באסה תכיני בקבוק אופטלגין טיפות (מאוד חשוב שיהיה הטיפות 500mg dipyrone) וזה משכיח כל כאב אני הייתי שותה בשלוקים מוציא את הטפטפת אבל לא יודע כמה את שוקלת ומה הסיבולת שלך אבל בקבוק קבוע איתי כל פעם שעשיתי משהו בשיניים
שואל השאלה:
כמה זמן נערך לכם הטיפול
אנונימית
עכשיו הבנתי בעצם מידת הכאב תלויה בכמה הרופא שיניים טוב והטיפול אינו ארוך כ חצי שעה
שואל השאלה:
מעדכנת שאני אחרי
תאמת שבמהלך הניתוח לא הרגשתי כלום חוץ מקצת לחץ לפעמים סתם הייתי לחוצה ככה לפני
מה שכן אחרי ממש כאב לי וכנראה שהולכת להיות החלמה קשה
^אקס הגואט btw
אנונימית
מאחל לך החלמה קלה ומהירה קודם כל
ועל אקס אני מסכים ואת צריכה לפנות אליי בפרטי