3 תשובות
עדיף ללמוד למידה חשובה ואיך תכנסי לעניין בלי ללמוד
שואל השאלה:
^ אני לומדת תוך כדי השיעור נהיגה
אנונימית
סבבה אבל את יודעת שיש לזה הגבלה עד 10 שיעורים תצטרכי תיאוריה משהו כזה