3 תשובות
התחלתי קצת לפני 17 ותקשיבי את יכולה להתחיל ללמוד ואז לעשות תיאוריה, אני עשיתי תיאוריה בשיעור 18 בערך
אני התחלתי ישר בגיל 16 (על אופנוע)
אנונימית
שואל השאלה:
יש לכם מורה טוב להמליץ לי?