5 תשובות
להתפלל
תהיה רגוע, תזכור שגם אם נכשלים הכול בסדר וזה לא קובע כלום לא עליך ולא על כישורי הנהיגה שלך. יהיה בסדר הוא סתם סבא שיודע ללחוץ על בלמים ואתה יודע לנהוג אחרת לא היו מגישים אותך
הטובים עוברים שני אל תשכח
70% מהטסט זה מזל, אז לא משנה כמה אתה חושב שתיכשל זה הכל תלוי בטסטר ובמסלול
אז אל תתחרפן
אז אל תתחרפן
נשמע קלישאתי אבל באמת להיות רגוע, אם זה שלך זה שלך. תעשה את ההשתדלות.
להתפלל, לעשות את הסגולה של ה-18 נרות
להתפלל, לעשות את הסגולה של ה-18 נרות
אנונימית
באותו הנושא: